Ekkor készül el a három sáv

Meg van mikortól gurulhatnak az autók 2×3 sávon az M1-es autópályán. Forgalomkorlátozások az M1-en: összegyűjtöttük, most hol dolgoznak a szakemberek.

Tovább dübörög az M1-es felújítás. Rá is fér a pályára, mivel egyes részei már 50 évesek. A kivitelező Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. munkatársai folyamatosan dolgoznak az egyes szakaszokon. 

Ekkor készül el a három sáv

Évek óta probléma, hogy az M1-es autópályára felhajtva az utazó szinte egybefüggő kamionsorral találja szembe magát a külső sávban. A zsúfoltság miatt sajnos számos baleset történik a sztrádán. Idén elkezdődött a várva várt bővítés, a tervek szerint az

  • M0-Bicske szakasz 2028 augusztus 31.
  • Bicske-Concó pihenőhely 2029 augusztus 31.

Ráadásul, hogy jobban ellenálljon a forgalom okozta terhelésnek a pálya burkolatának vastagságát 20-ról 32 centire fogják növelni.

Forgalomkorlátozások az M1-en

A munkáltok miatt azonban számos helyen sebességkorlátozás van érvényben, ráadásul a lezárásokra és a sávelhúzásra is figyelniük kell a közlekedőknek. 

Összegyűjtöttük, most hol dolgoznak a szakemberek:

  • 20-35 km, Biatorbágy és a 1104-es számú mellékút között – mindkét oldalon
  • 35-40 km, 1104-es mellékút ésa  8101-es mellékút között- mindkét oldalon
  • 39-41 km, Óbarok és a 8101-es mellékút között- mindkét oldalon
  • 41-56 km, 8101-es mellékút és Tatabánya között – országhatár felé vezető oldal
  • 54-61 km, Harkályos-pihenőhely és az Átlal-ér között – mindkét oldalon
  • 55-56 km, Harkályos-pihenőhely és Tatabánya között  – országhatár felé vezető oldal
  • 84-97 km szelvénynél, Imánd-pihenőhely és Nagyszentjános között – mindkét oldalon

A felsorolt forgalom korlátozások nem érintik egyik pihenőhelyet vagy csomópontot sem.